niedziela, 12 marca 2017

Break Time :)

Dwa tygodnie bez posta. Cóż bywa a ten również będzie szybki :)
Ostatnio brakowało czasu i weny a dania które miałam w domu raczej blogowe nie były. Za to miałam niesamowite szczęście poznać bliżej osoby, dziewczyny,  które wiele dla mnie znaczą i iść na randkę z mężem :) to chyba jest wystarczające usprawiedliwienie. Prawda?


I powiem wam że Warszawa mnie urzekła 😊 i mam nadzieję że tam wrócę. Bo jest jeszcze tyle do zobaczenia ach... Nie będę wymieniać bo po co.... Mam listę i marzenie by ją zrealizować. Zresztą Wam też życzę by i wasze się spełniły 😘


P. S. Kolejne przepisy już w planach 😘

1 komentarz:

  1. Na jedzenie w Warszawie to najlepiej wpaść do restauracji Akademia. Mają lokal przy ulicy Różanej, także dobry dojazd. Moim zdaniem restauracja na plus, wystrój też mi pasuje, jest dobrze i smacznie, przytulnie.

    OdpowiedzUsuń