niedziela, 20 marca 2016

Powitanie 😀

Witam, i o zdrówko pytam? 😉 
Pierwszy, post powinien być...... niepowtarzalny he he tak pewnie to prawda.
Więc tak oryginalnie : zapraszam każdego kto lubi jeść, smakować, próbować lub tylko patrzeć 😁. Postaram się by każdy (ok bez przesady z wege mogę mieć problem ale kto wie), znalazł coś dla siebie. 
Pierwszy dzień wiosny wydaje się dać świetny na start. 
A czego jeszcze można się tu spodziewać poza jedzeniem? Mnie ot co oraz emocji. Tak emocji może być wiele bo kuchnia jest ze mną nierozerwalnie związana bo w gotowanie wkładam serducho i choć większość, przepisów nie jest wymyślona przeze mnie to do każdego dania dodaje własnego twista 😀
Witam więc jeszcze raz i zapraszam..... Rozgośćcie się 😘

2 komentarze:

  1. Ja się już umościłam ;) i z góry zapowiadam że zostaję na dłużej :-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się i mam nadzieję że coś tu znajdziesz dla siebie. Propozycje mile widziane 😊

    OdpowiedzUsuń